juliamaertachristina.blogg.se

sagaparty!

Kategori: Allmänt

Innan jag ger mig på ett balinlägg så ger jag er några bilder från helgens sagaparty, det andra temapartyt som jag varit med på här på ofs! det var löjligt roligt då jag och steffi var i en äntligen-tillbaka-bubbla och var så glada att se alla igen! för er som saknar niklas på bilderna så befann sig han större delen av kvällen på vårat rum, antar att man ser vem av oss som är mer partysugen, jaja, kul var det iallafall! 
 
Jag och Steffi var Marty och Melman från Madagaskar! mysig outfit i höstkylan :)
 
 
Homer Simpson
 
Homer, Luke skywalker? och Hulken!
 
Rocky!
 
Transformers
 
En fight mellan två Luke Skywalkers eller något åt den stilen? och Jack Sparrow
 
Noor, Jana och Nils var power rangers
 
Carrie var Fiona, så fin! 
 
pooose
 
 
Kanske slänger upp några av Janas bilder någon dag, de var betydligt mer fokuserade :D puss på er! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: