juliamaertachristina.blogg.se

Fredag

Kategori: Allmänt

Denna veckan har varit rätt bra på utflyktsfronten! I onsdags åkte jag och ett gäng från hostlet till cottesloe beach, medan Niklas åkte iväg och spelade fotboll. Stranden var jättefin och just nu har de en konstutställning på stranden! Bland annat denna uppfinningsrika sak: 



 Det är alltså en ställning fullproppad med blonda barbiedockor haha?! Känns så sjukt skumt.. De hade även världens största goonbag, alltså en sån påse som finns i lådvin.. Haha så skumma grejer... Men det blev en fin eftermiddag iallafall! 

I torsdags var jag en sväng till en billig fruktaffär och sedan åt vi en god lunch på stan. På eftermiddagen fick jag även reda på att jag ska få jobba på fremantle markets i helgen! Det är en rätt känd marknad där de säljer allt från frukt, bakelser och ekologisk mat till skor, handdukar och dockor. Jag ska jobba lör/sön i en juicebar och hoppas verkligen att det kan leda till något mer! 

Idag har jag och två tjejer från hostlet, Anna och Steffie varit inne i Perth och shoppat. Jag fick mig en klänning och ett par joggingskor, det var behövligt! Nu sitter vi i soffan och ska nog inte göra överdrivet mycket resten av kvällen, fårse! Hoppas allt är bra med er! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: