juliamaertachristina.blogg.se

21år!

Kategori: Allmänt

I tisdags fyllde jag 21 år! Jobbade hela förmiddagen på Dinnertwist och kom hem runt två-tiden! Fick fina presenter, två ekotvålar samt 200 dollar i presentkort på två av mina favvoaffärer här nere av Niklas! Sedan gick vi ner till hamnen och njöt av solen, en cider och några delfiner som lekte i havet. Senare på kvällen gick vi en hel grupp till creatures next door, en pub tillhörande little creatures, ett bryggeri här i fremantles hamn! Vi åt och drack och hade mycket trevligt! 

Ni får ursäkta kvalitén på bilderna.. Är inte alls vän med min kamera än och fokuset ballar ur för mig haha...

Henrik, Niklas, jag, Steffie och Sandra! 

Min och Niklas mat! 



Sandra & Nico, Ben & Jana



Fick döskallekakor och en Low-Carb bananabread-kaka som Sandra och Steffie bakat! Så fina! 







Kommentarer

  • Birgitta Englund säger:

    Riktigt firad ser jag :)
    Kram till dig ♥

    2014-05-01 | 09:27:09
  • Mamma säger:

    Du verkar ha haft en jättekul födelsedag. Härligt! Hoppas paketet hittat till dej snart. Fina kort på dej och Niklas och så roligt att se alla era kompisar. Här skiner solen men det är svinkallt. Vårvärmen kom av sig kan man säga. Vi får höras snart. Kram och puss<3

    2014-05-01 | 15:37:22
  • Stina Gjersvold säger:

    Grattis i efetrskott kul att se så många fina bilder av e r Kram "mormor Stina"

    2014-05-01 | 17:30:57

Kommentera inlägget här: