juliamaertachristina.blogg.se

BALI

Kategori: Allmänt

Tre timmar kvar tills vi åker till flygplatsen och fem timmar tills flyget lyfter mot Bali! Vi är färdigpackade, sjukt trötta och ofantligt taggade!! Vi som åker är jag, Steffie och Sandra, två tjejer från Tyskland som jag har träffat här på hostlet! Jag och Steffie åker härifrån och kommer fram kl nio på morgonen och Sandra åker från nya zeeland och kommer fram kl elva på kvällen så henne hämtar vi upp! 

Vi ska vara där i tio dagar och kommer tillbaka till fremantle allihop den 6e juni! Vi har några stopp vi absolut vill hinna med men vi får se hur resan utspelar sig! Cameron, killen som jag jobbar med på marknaden och säljer juice känner en hel hop med folk på Bali så han drog i lite kontakter och vi ska få hjälp av Jay, en av hans kompisar. Han äger en taxifirma där man kan hyra bilar och tourguider så han finns till vår hjälp när vi vill ha taxi och vill åka på längre turer! Känns skönt att ha någon man kan lita på med lokalbefolkningen och även se fräcka saker vi inte vet om att det finns! Vi har redan en hel lista med saker de tycker att vi borde göra! Blir minst sagt heltiska dagar men vi vill verkligen se så mycket som möjligt. Vi kommer att vara mijonärer där eftersom $1 = 10000 idr haha.. 

Hör av mig när jag kan, ta hand om er finisar! Puss! 




Kommentarer

  • Stina Gjersvold säger:

    Ha en riktigt bra resa #mormor Stina#

    2014-05-25 | 20:46:34
  • sofia säger:

    ha det nu så himla bra jullan! låter som att det kommer bli asbra, så avis!!! njut :D och jag kan ju medge att jag inte fått in en bild i fotoalbumet sen vi pratade..... haha. har vart fullt upp, men nu är jag färdig med skolan, så nu har jag all tid i världen helt plötsligt! och åker till london på lördag så då ska det shoppas!! och vad roligt att du uppdaterat med en massa bilder, kul att se vad du pysslar med om dagarna! puss på dig finis! <3

    2014-05-25 | 22:11:57

Kommentera inlägget här: