juliamaertachristina.blogg.se

300 dagar

Kategori: Allmänt

Idag är det 300 dagar sedan vi kom till Australien. Den 26e landade vi i perth och tog en taxi till fremantle mitt i natten. Idag sitter jag i vår lägenhet i bondi, kollar på film och käkar götta! Om en månad åker vi och möter Niklas familj i Thailand och om nästan tre månader går vårar visum ut. Jag blir helt mörkrädd när jag tänker på hur snabbt tiden har gått. Saknar er alla där hemma så himla mycket men trivs på samma gång väldigt bra här på andra sidan jorden. Men oj vad skönt det ska bli att få komma hem i vår, efter en Skypedate med Camilla idag så längtar jag ännu mer! Älskar er där hemma! 300 dagar sedan vi sågs nu, det måste ju vara något slags rekord! 

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Puss!

    2014-11-22 | 14:51:31
  • Birgitta Englund säger:

    Nu har vi nedräkning, snart träffas vi igen :)
    Om du vill ha något hemskickat så kan vi nog få med oss 10kg hem till Sverige.
    har ni önskemål på något ni vill att vi ska köpa med oss?
    ( Niklas var nog sugen på min vörtbröds macka med köttbullar och rödbetssallad idag, jag skickade en bild på den idag, men dessvärre kan vi ju inte ta med kylvaror :( )

    Kram till er ♥

    2014-11-22 | 15:32:27
  • mamma och pappa säger:

    Åh vi längtar också<3 men den som längtar..... all världens kramar till er båda tills vi ses. Jag

    2014-11-24 | 18:33:37

Kommentera inlägget här: