juliamaertachristina.blogg.se

Freeedag!

Kategori: Allmänt


Förra veckan började våren komma till Sydney, äntligen! Jag spenderade min lediga dag i cennetial park med en bok och en smoothie! Sov även en stund i solen och det var så underbart! 



Samma kväll var jag med en av mina svenska tjejkompisar jag träffat här nere och åt pannkakor på the rocks! Hon heter roligt nog Camilla Johansson! (Som min fina storasyster!) tror att det är ett rätt känt ställe då det var en superlänge kö utanför! Mycket trevlig kväll som avslutades med några glas vin :) 

På söndagen förra veckan åkte jag med Camilla, Lauren och Gemma (två engelska tjejer) på en dansfest i newtown, 1 day sunday. Väldigt rolig dag/kväll med rnb musik och många skratt. Fina tjejer jag träffad dedär!❤️














I tisdags kom ju även mia hit! För er som inte vet är det lina, min äldsta storasysters mans lillasyster! Så man kan väl kalla henne en extrasyster till mig! Hon har flyttat ner hit och ska nu jobba och bo här precis som oss! Så himla kul med ett känt ansikte men endå sjukt skumt att träffas här! Vi sågs för middag på onsdagskvällen och hade en supermysigt kväll och pratade ikapp! Vi ska förhoppningsvis träffas igen nu i helgen! 

Nu är klockan 20 i 11 och jag jobbar 11-18.30 idag! Hör snart, puss på er!

Kommentarer

  • StinaGjersvold säger:

    Jag läser med glädje din blogg kramar från "mormor Stina"

    2014-10-05 | 10:20:46

Kommentera inlägget här: