juliamaertachristina.blogg.se

Hej Elma!

Kategori: Allmänt

Hej min finaste lilla elma! Här kommer svaren på dina frågor!
 
I Austrailen finns det ganska mycket träd. Inte lika mycket som hemma i Sverige men det finns några väldigt konstiga träd här. Som dessa till exempel: Det heter Boabtree och ser ut som en flaska. 
 
Kaktusar har jag faktiskt inte sett en enda av. Förutom i blomkrukor men det finns ju hemma också!
 
Inte heller någon rosenbuske har jag sett, men det finns rosor i affären!
 
Sköldpaddor finns det däremot! Jag önskar verkligen att jag kan få se en sköldpadda. Om jag provar på att dyka kanske jag kan få se det! Då ska jag ta en bild och visa dig! 
 
Jag saknar dig jättemycket också! Nu när Mia har kommit ner till mig pratar vi ofta om dig och att vi saknar dig och Alvar jättemycket. Längtar tills vi ses igen och tack för frågorna! Älskar er, STOR PUSS! 

Kommentarer

  • StinaGjersvold säger:

    jag har nästan lika många frågor som Elma ni får ha stor filmkväll när ni kommer hem Kram Stina

    2014-10-17 | 07:44:24

Kommentera inlägget här: