juliamaertachristina.blogg.se

bättre sent än aldrig - Darwin!

Kategori: Allmänt

höll en black-headed python
 
 
 
 
åt såå många gottiga barbecues med vin :D
 
japp, hon är vegetarian!
 
niklas älskar selfies!
 
 
packa ur packa i packa om...
 
 
marknad!
 
med roliga tvålar... :)
 
 
solnedgången på mindil beach i darwin, ganska fullpackat!
 
 
packa om inför säljningen av vår pärla :(
 
 
 
 
slängde sååå mycket av mina kläder i Darwin :'( fick inte plats med det i min väska inför flyget till Sydney.. något jag ångestar över nu kan jag säga!

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Åhh vad kul med en massa bilder, ser ju underbart ut hörru!! ❤️

    2014-09-03 | 15:38:35
  • Camilla säger:

    Åh vad fin du är hjärtat <3

    2014-09-03 | 17:45:16
  • Birgitta Englund säger:

    Vad roligt att se bilder från er resa :)
    Har allt undrat hur ni orkat packa ur och i bilen med all den packning ni har haft, dessutom sovit i bilen.
    Barbecues med vin verkar ju mysigt :) men det är väl inget som Niklas gillar ( menar vinet förstås ;) )

    Många kramar från mig och Kent ♥

    2014-09-03 | 18:56:35
  • Maja säger:

    fy du får varna innan du lägger ut ormbilder haha.. himla fina och roliga bilder, jättekul att se! :) hoppas allt är bra och jobbet rullar på <3

    2014-09-03 | 22:14:35
  • mamma och pappa säger:

    Åh vad modigt av dej;-) det hade jag aldrig vågat. Så kul att få se hur ni haft det. Får hålla med Birgitta ; att ni orkade packa hela tiden. Respekt!! Jag ringer snart för jag vill veta mer. Kram

    2014-09-04 | 21:26:48

Kommentera inlägget här: