juliamaertachristina.blogg.se

Glad påsk!

Kategori: Allmänt

Glad påsk på er där hemma! Så kul att se alla instagrambilder med era firanden! Här nere firas påsken för fullt med marknader i hela fremantle och även en artsfestival som är supercool! Fremantle markets, där jag säljer juice har öppet fre-mån så för mig är det jobb som gäller hela helgen. Tills igårkväll, lördag, hade vi dock planerat en helkväll med drickspel, häng och gå ut på nattklubb. Tyvärr blev det lite ändrade planer.. Åt en kycklingbaguette till lunch på jobbet och tre timmar senare satt jag på rummet och spydde.. Troligtvis har jag blivit matförgiftad då jag spytt två gånger igår och haft magkramper idag.. Tråkigare lördagskväll kan man ju knappast ha. Nu har jag dock ätit lite choklad och jag tror att jag är på bättringsvägen. Får fortfarande kramp när jag ligger ner men det är iallafall bättre än igår! Som tur är kunde Steffie täcka för mig på jobbet men hoppas att jag kan jobba imorgon igen! Pengarpengarpengar... 

Fick en söt påskhare av Niklas igår mitt i illamåendet, vilken stjärna han är va?😍❤️ 

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Men usch! Hoppas det känns bättre nu, antar att du inte kommer vilja äta kycklingbaguette igen den närmaste tiden ;)

    2014-04-20 | 19:50:21
  • Birgitta Englund säger:

    Hörde av Niklas att du hade varit dålig :( men det låter ju bra att du är på bättringvägen.

    Kram♥krya på dig.

    2014-04-20 | 23:11:25
  • Mamma säger:

    Stackars dej. Kyckling är alltid lurigt. Hoppas du är på benen igen. Jag ringer någon dag. Kram mamma

    2014-04-21 | 07:16:33
  • Stina säger:

    Krya på dej kramar från "mormor Stina"

    2014-04-21 | 09:02:19

Kommentera inlägget här: