juliamaertachristina.blogg.se

onsdag igen

Kategori: Allmänt

blir lite som en onsdagsblogg dethär, verkar som att det är den enda dagen jag finner energi och tid till att sätta mig ner och tänka/producera fram något till er haha.. men nu hoppas jag att jag får ur mig lite ord! :) 
 
här är allt bra, ledig dag idag som började med en promenad i molnigt väder och gick över i en fika i stark sol! vädret är verkligen växlande! en kompis, ben har köpt en ny bil med fyrhjulsdrift så vi åkte ut på lite offroadkörning och nu sitter jag i soffan och väntar på att äta middag med niklas som är och tränar fotboll! de drar ihop gäng från olika hostel i freo som träffas två dagar i veckan och spelar tillsammans. idag har jag även fått köpa ny laddare till min telefon och en ny adapter.. min sladd har glappat lite det senaste och för några dagar sedan hade vi en mindre explosion i rummet haha.. laddaren och adaptern blev snäppet svartare och vi blev rätt rädda! tur att allt gick bra dock! 
 
Har under de senaste dagarna jobbat på både marknaden och på dinnertwist och haft det ganska bra. I lördags var det fest på hostlet och vi spelade ett tyskt drickspel, flunkyball, SÅ kul! vi stannade uppe till kl 5 nere på stranden och hade det riktigt mysigt :) i helgen är det ju påsk och jag ska jobba på marknaden som har öppet fre-mån istället för bara fre-sön! vi ska även försöka gå ut på lite klubbar här i freo som jag ännu inte hunnit göra, ska bli kul! 
 
ikväll blir det dock en tråkigare kväll då fem personer som jag umgås mycket med här på hostlet (inklusive linnea och chris :S) lämnar oss imorgon för att åka norrut och söderut. kommer bli så himla tomt utan dem här men roligt att de kommer iväg och gör det de vill! 
 
vi har dessutom själva börjat gå i roadtriptankar och funderar på att dra tidigare än vad vi tänkt innan. inget bestämt ännu men åh vad kul det hade varit att dra iväg!!! 

Kommentarer

  • Lina säger:

    Det var så fint att prata med dig igår en liten stund, kan bara inte förstå att vi kanske inte får träffas förrän om ett år! :( Och samtidigt unnar jag dig verkligen att vara där du är just nu och bara ha det jättebra. Älskar dig!

    Svar: Älskar dig också finaste syster❤️
    juliamaertachristina.blogg.se

    2014-04-16 | 17:18:16
  • Stina säger:

    Hej alltid lika roligt att läsa vad du skriver Kul att se alla bilder från era äventyr Här står Påsken för dörren ser ut att bli en fin påsk Våren har kommit riktigt igång här är så vackert med alla vårblommor Vid Ellenö sjön särskilt vackert med alla vitsippor Ni får ha en riktikt Glad Påsk o många Kramar från "mormor Stina"

    2014-04-17 | 09:01:11

Kommentera inlägget här: