juliamaertachristina.blogg.se

Senaste tiden genom min mobilkamera

Kategori: Allmänt



Suddiga bilder från en bra kväll på Hugos i kings cross med Camilla, Josefine och Britta för några veckor sedan! 





Här var jag, Camilla och Josefine på en liten tur och åkte till Palm beach! Det är ett område ungefär 1 & 1/2 h norr om Sydney. Som ni ser går två stränder ihop och sedan ut så att det ser ut som en Palm ovanifrån! Superfint och kul att se lite natur till skillnad från Sydney! 


Käkade chokladpizza för ett tag sedan men mia och Erika! Haha, den var god men kanske lite väl mycket! 

Här är en liten "korvbild" från när jag och Camilla var på utflykt till manly! Det är en förort norr om Sydney som är superfin! Vi hyrde cyklar och kikade runt och kom till en nationalpark med underbar utsikt! Ojojoj vilket bra dag!❤️ 

Här lagade vi zucchinilasagne, mums! 







Förra veckan, den 25e november kom en av mina allra närmsta vänner Sofia hit!! Hon var här i fem dagar innan hon flög vidare för att jobba som aupair i Melbourne på obestämd tid! Det var helt underbart att få hit henne och så skönt att kunna visa allt som numera är så självklart för oss men som ingen av er där hemma vet så mycket om. Vi spenderade iallafall dagarna på stranden, vandrade runt och kikade på fina saker, kollade film och åt mycket god mat, som alltid när vi träffas! Vi var även en sväng på marknad där jag köpte en klänning och en selfiestick! Haha.. Har alltid stört mig asmycket på alla asiater som går runt med sådana men de är ju sjukt smarta endå haha! Thailand here i come! 



Jag och Niklas åkte till coononurra beach en dag förra veckan! Väldigt fint och hemtrevligt :) 



Förfest och utgång men fina brudar i torsdags! Vi var ett helt härligt gäng som hängde innan och sedan gick jag mia och Amanda ut! Bra kväll där!!! 

Denna veckan har det i princip varje kväll varit storm, det blixtrar och spöregnar och är allmänt läskigt, för att sedan gå över i solsken igen. Tydligen ska det fortsätta såhär tills på onsdag! Coolt endå, sålänge man är inne när himlen väljer att vräka ur sig allt regn. 

Pestokyckling & zucchinipasta! Japp, zucchini är min nya upptäckt inom matlagningen haha.. Fattar inte att jag dragits med tråkig gammal vitkål som pastasubstitut så länge?! 

Selfie från gårdagens houseparty hos Camilla! Superkul kväll trots att jag tig det himla lugnt pga jobb idag 10-18.30. Men deg var så mycket folk och alla var verkligen där för att festa sönder stället, vilket de gjorde då polisen fick komma kl tre.. Haha, då låg iallafall lilla jag och sov så gott i min säng! :) 

I veckan ska jag bara jobba 21 h så jag och Niklas har några utflykter vi tänkte klara av! Och på onsdag ska jag på julfest med jobbet!

Puss!

Kommentarer

  • StinaGjersvold säger:

    tack för att du lägger ut så fina bilder o berättelser om er så jag kan följa era även tyr Kram "mormor Stina"

    2014-12-08 | 08:15:09

Kommentera inlägget här: