juliamaertachristina.blogg.se

Kategori: Allmänt

Veckorna går helt sjukt fort här nere så vi blir helt snurriga! Våren har börjat komma på riktigt och det varierar mellan sjukt varma dagar, lite småkyligt och ett och annat åskoväder in emellan! Både jag och Niklas jobbar mycket vilket vi båda behöver då det är lite tight om pengar och allt är ju helt sinnessjukt dyrt.. Nu måndag/tisdag ska jag äntligen få göra mina två första planerade heldagar på jobbet så det ska bli kul! Äntligen kanske man klarar sig från nollan på kontot nästa vecka haha.. Det blir endel strandhäng, restaurangbesök och gymhäng när vi inte jobbar! Skulle varit ut igår på halloween men var supertest efter en lång och varm dag på jobbet så jag stannade hemma och åt pizza och kollade på paradise hotel istället! Bra val såhär i efterhand tycker jag :) 

I helgen, den 1november, firade vi två år jag och Niklas! Så på söndagen spenderade vi dagen i bondi och åt en god frukost och chillade i solen, mycket härligt :) 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Grattis till de 2 åren eller vad säger man. Kram till er båda i alla fall. Vi har väl vetat det i sådär 1,5 år era luringar.Ha, Ha!. Bra att ni tar igen er ibland. Njut av värmen för här har det faktiskt kommit några snöflingor idag. Sköt om er<3

    2014-11-06 | 11:44:05
  • Birgitta Englund säger:

    Grattis till er 2årsdag ♥ gott ni har det i värmen, nu på lördag är det bara sex veckor tills vi åker till värmen och äntligen få träffa er :)

    Kram, Kent hälsar oxå

    2014-11-06 | 18:21:29
  • StinaGjersvold säger:

    Grattis på 2-årsdagen Njut av sol o värme Idag disigt o småregn Men det är bra att inte snön har kommit än Ha det bra "mormor Stina"

    2014-11-07 | 08:58:24

Kommentera inlägget här: