juliamaertachristina.blogg.se

Helg💕

Kategori: AllmÀnt

IgĂ„r hade jag och Nicke fredagsmys! Vi Ă„t kyckling och sallad (standard) och lite choklad till efterrĂ€tt framför wolverine! (Fy vad jag hatar filmer med actionfilmer som överlever allt.. Suck) innan dess var jag med mia pĂ„ stranden hela dagen! Lite smĂ„kyligt var det men mysigt endĂ„! 








Nu Ă€ter jag frukost pĂ„ balkongen och idag ska jag och mia pĂ„ marknad! Efter det jobbar jag 13-18 och sedan ska vi allihopa ut och fira Camilla som fyller 22! Grattis fining!! Jag svettas redan kl halv tio sĂ„ idag kommer bli en het dag! 





Kommentarer

  • Sofia sĂ€ger:

    Vad mysigt det lĂ„ter och hĂ€rligt att sommaren Ă€r pĂ„ ingĂ„ng! Jag och Maja Ă„kte till Gullan i Jönköping igĂ„r och nĂ€r vi kom fram till haaavet, haha, saknade vi dig lite extra! Tjejerna hĂ€lsar och ha nu en jĂ€ttefin dag kompis ❀!!

    2014-10-11 | 09:03:34
  • Sofia sĂ€ger:

    Vad mysigt det lĂ„ter och hĂ€rligt att sommaren Ă€r pĂ„ ingĂ„ng! Jag och Maja Ă„kte till Gullan i Jönköping igĂ„r och nĂ€r vi kom fram till haaavet, haha, saknade vi dig lite extra! Tjejerna hĂ€lsar och ha nu en jĂ€ttefin dag kompis ❀!!

    2014-10-11 | 09:03:36

Kommentera inlÀgget hÀr: