juliamaertachristina.blogg.se

God natt torsdag

Kategori: Allmänt

Saker jag börjat gilla (supermycket) i Australien: 
Chailatte
M&m's (Maja jag är beredd att be om ursäkt för min tidigare negativa inställning till din fascination av dessa små underbara skapelser) 
Bananabread
Pumpa i ugn
Sötpotatis i ugn
Majskolvar
Tacos (älskade det innan men nu efter att Niklas blivit trött på det hade jag nog kunnat äta det varje dag, kanske just för att jag får allt för mig själv :D ) 
Håkan Hellström 
Svensk musik överhuvudtaget

Försöker fortfarande lära mig att gilla ren avokado, går väl sådär :/

Kommentarer

  • Maja säger:

    hahaha jaaa äntligen förstår du hur underbart goda dom är!!!! himmelriket!

    2014-09-11 | 16:13:21
  • sofia säger:

    och håkan hellström?!!! äntligen får jag ännu en kompis över på min sida, vad jag har väntat på detta ögonblick!!

    2014-09-11 | 17:29:13
  • StinaGjersvold säger:

    Ja det är ju så med svenskar i utlandet att dom längtar efter allt svenskt Hur är det med Kalles kaviar Kram "mormor Stina "

    2014-09-14 | 18:00:50
  • mamma och pappa säger:

    Men guacamole gillar du!!!! Jag ringer imorgon. Puss och kram

    2014-09-18 | 21:12:24

Kommentera inlägget här: