juliamaertachristina.blogg.se

bilder snodda av Alma

Kategori: Allmänt

Kande att jag var tvungen att sno lite bilder av Alma, hon tar saa fina bilder pa barnen!
 
Har ar nagra av barnen i first school, alltsa inte de vi jobbar med i forsta hand, men vi brukar mysa och leka endel med dessa goingar! 
 
Detta ar nagra duktiga tjejer som gar i privatskola! De är sponsrade fram avi, var organisation! 
 
Har sitter Hanna med var klass, kindergarden i second school, nu ar dock hanna med i halsoprojektet istallet och en tjej som heter Matilda ar med mig!
 
Sofia, Emilia och Elins klass med aldre barn i second school.
 
Detta ar lilla Matia som jag skrev om i forra inlagget! De sminkar ofta sma barn sahar for att halla djavlen borta.. (ser sa laskigt ut)
 
 
Detta ar jag och Simbran, en tjej i first school som ar jattesmart, hon kan alla volontarernas namn och hoppar direkt upp i min famn varje morgon. Hon ar superduktig pa engelska ocksa! Simbran ar nog upp mot 6-7 ar, lagg marke till att min hand ar bredare an hennes lar.. 
 

Kommentarer

  • Pappa Sture säger:

    Vilka fina kort ,det ser ut som ni trivs och har det jättebra.Måste vara svårt att se och ta in allt, det är ju lite skillnad mot hemma. kramar från pappa.

    2013-09-25 | 20:00:51
  • Mamma säger:

    Jag blir alldeles tårögd när jag ser dej och dessa underbara ungar. Jag tror jag måste komma efter. Man börjar verkligen tvivla på sin egen vardag och vad som är viktigt. Älskar dej SÅ min minstaste❤

    2013-09-25 | 20:24:57
  • Camilla säger:

    Jättefina bilder och jättefina barn. Du ser ut att måbra och trivas! Puss!

    2013-09-25 | 20:27:40
  • Linnea säger:

    Verkligen jättefina bilder Julia! Det måste verkligen vara en total kulturförändring!! Mvg och stjärna i kanten för regelbundet bloggande! Jag blir så sugen på att åka till dig!! Kram!

    2013-09-25 | 21:36:07
    Bloggadress: http://lennyreser.blogg.se
  • Signhild Örnberg säger:

    Fråga Madan varför inte Simbran inte har fått börja i privatskola ännu? För att hon inte har fått någon fadder eller? Hon verkar ju väldigt duktig.....

    2013-09-28 | 12:46:36
    Bloggadress: http://volontarindien.se
  • Signhild Örnberg säger:

    Roligt att följa med på din blogg - och ta del av dina tankar och funderingar...... känns nästan som jag är med er där i ert arbete

    2013-09-28 | 12:53:03
    Bloggadress: http://volontarindien.se

Kommentera inlägget här: